Bilder Upload

adidas sneakers dames

in 1. Staffel Laura und Alexander 30.07.2019 05:31
von BradleyBrown | 3 Beiträge | 6 Punkte

ÿþDe schoen is gebeurd, we adidas sneakers dames hebben onze grieven uitgezonden wat we leuk vinden en niet leuk vinden. Ze repareren het, het is prima. Zo niet, dan leven we ook. Wat betreft de man die PUMA echt tot een begrip in de wereld van basketbal heeft gemaakt, is Clyde Frazier voor Stanford wat adidas is voor Stan Smith. De trends kunnen komen en gaan, maar de tijdloze kwaliteit van de PUMA Clyde blijft bestaan, zelfs als Jenner of Rihanna in de toekomst andere inspanningen zouden leveren. Het afsluiten van het jaar met een samenwerking met Diamond Supply Co. betekent dat PUMA geïnteresseerd is in het opblazen van de Clyde op een manier die we misschien niet hebben gezien sinds de man zelf onze gedachten verbaasde met zijn vooruitstrevende kleding in de jaren 1970.

Het samenbrengen van ze met de adidas NMD was een meesterwerk van marketing aan beide kanten. Je zou denken dat de adidas City Sock een beetje te simpel is voor zijn eigen bestwil, maar denk aan de lege Primeknit-bovenkant als alleen dat, een leeg canvas adidas gazelle waar alles is mogelijk. Maar zoals verwacht, neemt adidas een meer bezadigde benadering met collabs zoals deze met White Mountaineering, waar de branding misschien helemaal over is, maar het is nog steeds "stijlvol" genoeg om te trekken dat het de schoen niet overweldigt. Hoewel sommigen zouden kunnen zeggen dat het silhouet daar wat van zou kunnen gebruiken.

Niet slecht voor adidas tubular wat in wezen een blackout-colorway is. Een van de grootste successen van de huidige reeks hits van adidas is hoe ze erin zijn geslaagd om weer eenvoudige colorways zoals deze weer cool te maken. # KoFBestOf2016 gaat verder met een terugblik op de Top 10 NBA-kenmerkende schoenatleten. In een jaar dat de meesten van ons een domper zouden overwegen in vergelijking met de hoogtepunten van de vroege jaren 2000, was er nog steeds veel warmte die door de pijplijn kwam dankzij de gebruikelijke verdachten zoals Nike's Big 4, maar we zagen ook adidas en Under Armour maken een spel voor suprematie en een paar verrassingen uit het niets.

Laten we alleen 2017 ons meer geven om over te adidas schoenen dames praten dan: "Ik vraag me af of al deze dingen in prijs zullen dalen omdat ze nu te duur zijn." Oh, de J.Crossover BRANDBLACK kenmerkende schoenenreeks, we kenden je nauwelijks. Ik herinner me nog de donkere Silver Lake-studio toen het merk voor het eerst drie jaar geleden werd onthuld. Een jaar later kreeg ik de kans om Jamal te interviewen over de J.Crossover 2 en zijn betrokkenheid bij het ontwerpproces. Het was verhelderend om te zien dat iemand die misschien geen reguliere naam is, maar een cultheld is voor NBA-junkies, dezelfde behandeling krijgt als een LeBron of een KD bij de grotere merken.

Ik besloot om een mix van hardlopers, lifestyle-releases en basketbalschoenen uit het verleden en het heden toe te voegen om de zaken een beetje door elkaar te halen. De Adidas Crazy 8 is een van hun populairste basketbalsilhouetten aller tijden. Leuk weetje, het was oorspronkelijk de eerste kenmerkende sneaker van Kobe Bryant (heette de KB8) voordat hij Adidas voor Nike verliet. Dat is waarschijnlijk een van de redenen waarom het vandaag de dag nog steeds populair is. Dat en zijn unieke zigzag-middenzoolontwerp. Stel je voor dat adidas Boost-technologie aan de Crazy 8 heeft toegevoegd ?? Het zou de schoen een heel nieuw leven geven! Zoals ik al eerder zei, doet de nieuwe adidas Los Angeles me denken aan een Nike Flyknit sneaker zoals de Racer, Trainer of Lunar.

Het is het equivalent van de Roshe Run van Nike in de categorie lifestyle runner en door mensen verschillende prints adidas flux en materialen te geven (we wachten trouwens nog steeds op Primeknit) is het waarschijnlijk het meest populaire silhouet in het adidas-kamp sinds het debuut vorig jaar . De toevoeging van Boost maakt het misschien een beetje duurder, maar het kan het meest stylistische Boost-silhouet aller tijden worden. Stan Smith werd geïntroduceerd in de jaren 1960 en in zijn 50-jarig bestaan is het de bestverkopende schoen van Adidas van allemaal geworden tijd. Ja, ik wed dat velen van jullie waarschijnlijk dachten dat het de Superstar was, toch? Maak je geen zorgen, voordat ik erachter kwam dacht ik dat ook.

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: yolexra
Forum Statistiken
Das Forum hat 2197 Themen und 2251 Beiträge.

Heute waren 0 Mitglieder Online:

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen